Forplejning og priser

Hos Den glade trøffel følger vi myndighedernes anbefaling i forhold til COVID-19 (ny coronavirus), så derfor kan der forekomme ændringer i forhold til procedure samt processer og disse kan forekomme løbende.

Vores mødecenter afholder typisk møder fra mandag til fredag i tidsrummet kl. 8:00 – 16:00. Et halvdagsmøde er af en varighed op til 4 timer og et heldagsmøde kan vare op til 8 timer. Vi har en bemandet reception i tidsrummet fra kl. 8:30 – 15:30 mandag til torsdag og kl. 8:30 – 15:00 om fredagen. Skal man ind og ud af hoveddøren uden for receptionens åbningstider, så kontakt mødecenterlederen. Hvis man ønsker at starte et arrangement før kl. 8:00 og/eller ønsker at arrangementet skal vare længere end til kl. 16:00 eller at arrangementet skal foregå i en weekend, så aftales det individuelt. Du kan skrive til mødecenterlederen HER.

——————————————————————————————————————–

OBS – Læs venligst regler om coronapas!

Gæster i mødecentret (alle uden fast arbejdsplads i Handicaporganisationernes Hus)

Alle skal vise gyldigt coronapas (72 timers reglen).

I husets åbningstid reguleres dette af husets reception (se tidligere beskrevet for receptionens åbningstider).

Uden for husets åbningstid:

  • Er gæsten/gæsterne inviteret til et arrangement afholdt af en organisation i huset, er det organisationen i huset der bærer det fulde ansvar for gæstens færdsel i huset samt at sikre gæsters fremvisning af gyldigt coronapas.
  • Er gæsterne ikke inviteret af husets organisationer, (men har booket mødelokaler på egne vegne), skal gæsten selv sikre huset en navngiven arrangementsansvarlig. Det er denne persons ansvar at sikre oplysning til alle gæster om regler for færdsel i huset, samt sikre fremvisning af gyldigt coronapas på alle tilstedeværende gæster til arrangementet. Ansvaret for gyldigt coronapas på alle tilstedeværende hviler 100% på den arrangementsansvarlige og dennes virksomhed/organisation.  

Kontrol fra husets mødecenter/kantine ”Den glade trøffel” kan forekomme.

——————————————————————————————————————– 

Mødepakker:

Priserne er baseret på afholdelse af arrangementet inden for hverdage fra kl. 8:00 – 16:00.

Halvdagsmøde i op til 4 timer inklusiv kaffe, te og kander med vand: kr. 195,00 pr. kuvert.

Typiske tilkøb til et morgenmøde:
1 x morgenbolle med smør, ost og marmelade kr. 35,-
1 x croissant eller wienerbrød kr. 20,-
1 x frugt kr. 9,- .

Tilkøb af frokost:
1 x frokostbuffet kr. 125,-.
1 x smørrebrød (2 stk. højtbelagt) kr. 90,-
1 x smørrebrød (3 stk. håndmadder) kr. 75,-
1 x sandwich kr. 55,-

Typiske tilkøb til et eftermiddagsmøde:
1 x kage kr. 25,- 
1 x skåret frugt kr. 25,-
1 x sandwich (trekant) kr. 28,-

Heldagsmøde i op til 8 timer: kr. 395,00 pr. kuvert.

Morgen:
Kaffe, te og kander med vand.
Morgenbolle med ost, smør og marmelade (alternativt croissant eller wienerbrød).

Frokostbuffet:
En lun ret.
En grøn salat.
To slags pålæg.
Ost med garniture.
Brød og smør.
Kander med vand.

Eftermiddag:
Kaffe, te og kander med vand.
Dagens kage med skåret frugt.

Tilkøb af drikkevarer:
1 x sodavand (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Faxe Kondi og månedens sodavand) kr. 17,-
1 x danskvand (med eller uden citrus) kr. 17,-
1 x økologisk drikke (appelsinjuice, citronlemonade, solbærsaft, hyldeblomstdrik eller månedens drik) kr. 19,-
1 x kildevand kr. 10,-
1 x økologisk øl kr. 22,-
1 x fl. vin (rød, hvid og rosé) kr. 140,-
1 x fl. cava kr. 170,-

Priserne indeholder lokaleleje, teknisk udstyr (se under mødelokaler og kapacitet) og forplejning. Al forplejning indtages i de samme lokaler som ens møde. Ønskes der forplejning andre steder, så kontakt os og hør om muligheder og priser. Der må ikke medbringes egen mad eller drikkevarer. 

Ønskes der lokaler med en anden forplejning, så kan du skrive til mødecenterlederen HER.

Husk at informere ved din bestilling omkring allergener eller andre særlige forhold til forplejningen, da vi ikke kan ændre det på selve dagen.

Ønsker du at justere antallet af deltagere skal det endelige antal foreligge senest en uge før inden kl. 12:00 (eksempel: er et møde booket til at starte onsdag morgen, skal justeringen ske senest tirsdag ugen før og inden kl. 12:00).

Aflysning af et booket møde skal ske senest 1 måned inden mødet skal afholdes (eksempel: er et møde booket til at starte d. 1. april skal aflysning ske senest d. 1. marts inden kl. 12:00). Aflyses et møde efter fristen, så skal man betale leje af lokalet på kr. 2.600,- pr. lokale der er booket – er prisen på bookingen mindre, så er den gældende ved en aflysning. Aflysning af større arrangementer (mere end 30 personer) efter 7 dage før arrangementet afholdes så skal der også betales for maden. Ved aflysning af et mindre møde (under 30 personer) efter 3 dage før et møde eller arrangement, så skal der også betales for maden.