Forplejning og priser

OBS: Vores nuværende lydsystem for mikrofoner og indbyggede højtalere i de store sammenlæggelige mødelokaler (fleksible mødelokaler), fungerer ikke. Det er forstærker systemet den er gal med og det kan desværre ikke blive udbedret inden for det første stykke tid. HH Drift der står vores teknik og huset generelt kan ikke give et svar på, hvornår det bliver repareret eller der er indkøbt nyt udstyr.

Rød mødefinger (mødelokalerne Silkeborg og Kolding):
Her er der ingen mikrofoner, så det er KUN billede til projektor skærmene samt indbygget højtaler der fungerer her.

Grøn mødefinger (mødelokalerne Aalborg, Aarhus og København):
Her er der ingen mikrofoner, så det er KUN billede til projektor skærmene samt indbygget højtaler der fungerer her.

Det har følgende praktiske betydninger:

Hvis du har behov for højtalere og mikrofon (der er 3 stk. højtalere med indbygget mikrofon – bluetooth) og f.eks. teleslynge (2 sæt med 11 stk., så 22 i alt), så har HH Drift udstyr stående til udlån.

Du/I skal selv medbringe egen PC til jeres møde/arrangement til brug af projektor. Vær opmærksom på vores HDMI og VGA stik til PC – skal du bruge MAC, så sørg selv for tilhørende kabler der passer.

Har du andre tekniske spørgsmål, så sørg for at få dem afklaret inden jeres møde/arrangement og opstår der noget under jeres møde, så kontakt receptionen for teknisk hjælp.

Vores mødecenter afholder typisk møder fra mandag til fredag i tidsrummet kl. 8:00 – 16:00. Et halvdagsmøde er af en varighed op til 4 timer og et heldagsmøde kan vare op til 8 timer. Vi har en bemandet reception i tidsrummet fra kl. 8:30 – 15:30 mandag til torsdag og kl. 8:30 – 15:00 om fredagen. Skal man ind og ud af hoveddøren uden for receptionens åbningstider, så kontakt mødecenterlederen. Hvis man ønsker at starte et arrangement før kl. 8:00 og/eller ønsker at arrangementet skal vare længere end til kl. 16:00 eller at arrangementet skal foregå i en weekend, så aftales det individuelt. Du kan skrive til mødecenterlederen HER

Mødepakker:

Priserne er baseret på afholdelse af arrangementet inden for hverdage fra kl. 8:00 – 16:00.

Halvdagsmøde i op til 4 timer inklusiv kaffe, te og kander med vand: kr. 195,00 pr. kuvert.

Typiske tilkøb til et morgenmøde:
1 x morgenbolle med smør, ost og marmelade kr. 35,-
1 x croissant eller wienerbrød kr. 20,-
1 x frugt kr. 9,- .

Tilkøb af frokost:
1 x frokostbuffet kr. 125,-.
1 x smørrebrød (2 stk. højtbelagt) kr. 90,-
1 x smørrebrød (3 stk. håndmadder) kr. 75,-
1 x sandwich kr. 55,-

Typiske tilkøb til et eftermiddagsmøde:
1 x kage kr. 25,- 
1 x skåret frugt kr. 25,-
1 x sandwich (trekant) kr. 28,-

Heldagsmøde i op til 8 timer: kr. 395,00 pr. kuvert.

Morgen:
Kaffe, te og kander med vand.
Morgenbolle med ost, smør og marmelade (alternativt croissant eller wienerbrød).

Frokostbuffet:
En lun ret.
En grøn salat.
To slags pålæg.
Ost med garniture.
Brød og smør.
Kander med vand.

Eftermiddag:
Kaffe, te og kander med vand.
Dagens kage med skåret frugt.

Tilkøb af drikkevarer:
1 x sodavand (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Faxe Kondi og månedens sodavand) kr. 17,-
1 x danskvand (med eller uden citrus) kr. 17,-
1 x økologisk drikke (hyldeblomstdrik, æblemost eller månedens saft/juice) kr. 19,-
1 x kildevand kr. 10,-
1 x økologisk øl kr. 22,-
1 x fl. vin (rød, hvid og rosé) kr. 140,-
1 x fl. cava kr. 170,-

Priserne indeholder lokaleleje, teknisk udstyr (se under mødelokaler og kapacitet) og forplejning. Al forplejning indtages i de samme lokaler som ens møde. Ønskes der forplejning andre steder, så kontakt os og hør om muligheder og priser. Der må ikke medbringes egen mad eller drikkevarer. 

Ønskes der lokaler med en anden forplejning, så kan du skrive til mødecenterlederen HER.

Husk at informere ved din bestilling omkring allergener eller andre særlige forhold til forplejningen, da vi ikke kan ændre det på selve dagen.

Ønsker du at justere antallet af deltagere skal det endelige antal foreligge senest en uge før inden kl. 12:00 (eksempel: er et møde booket til at starte onsdag morgen, skal justeringen ske senest tirsdag ugen før og inden kl. 12:00).

Aflysning af et booket møde skal ske senest 1 måned inden mødet skal afholdes (eksempel: er et møde booket til at starte d. 1. april skal aflysning ske senest d. 1. marts inden kl. 12:00). Aflyses et møde efter fristen, så skal man betale leje af lokalet på kr. 2.600,- pr. lokale der er booket – er prisen på bookingen mindre, så er den gældende ved en aflysning. Aflysning af større arrangementer (mere end 30 personer) efter 7 dage før arrangementet afholdes så skal der også betales for maden. Ved aflysning af et mindre møde (under 30 personer) efter 3 dage før et møde eller arrangement, så skal der også betales for maden.